new (IRN-MKR) blog

وبلاگ برای تفریح همه ی ایرانیان سازنده

new (IRN-MKR) blog

وبلاگ برای تفریح همه ی ایرانیان سازنده

new (IRN-MKR) blog

سازنده های ایرانی و چیز هایی که میشه رو اندروید اجراش کرد
1-کلیپ
2-لوگو
3-برنامه
4-وهمه چیز

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
۳۱خرداد

هرآنچه که از PES 2017 می خواهید!

PES2017

 

به گرازش اختصاصی دیتالینک،هم اکنون بسیاری از هوادارن مجموعه Pro Evolution Soccer در حال بازی آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2016  هستند.این بازی اواخر شهریورماه امسال منتشر شده بود.

 

قطعا گیمرها نقاط قوت و ضعف این نسخه را بخوبی درک کرده اند و صاحب نظر هستند اما بی شک نظرات و پیشنهادهای همه عزیزانی که این بازی را انجام داده اند می تواند برای بهتر شدن نسخه بعدی این یعنی Pro Evolution Soccer 2017 موثر باشد،ما اعتقاد داریم گیمرهای ایرانی برترین نظرات را می توانند جهت کمک به PES 2017 داشته باشند،از این جهت برای دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان این مطلب ایجاد شده است و تمامی نظرات بصورت مستقیم و ترجمه شده به زبان انگلیسی در تاریخی معین بصورت یکجا برای Konami ارسال خواهد شد.

 

ارسال پیشنهادات و نظرات اتفاقی است که در بعضی از سایت های خارجی گیم نیز افتاده است.شما میتوانید نظر خود را در این مطلب عنوان و همچنین از دوستان خود جهت ارسال نظراتشان به این مطلب دعوت کنید.

 

پیشنهاداتی جهت کمک به ساخت یک PES 2017 فوق العاده ! PES 2017 چگونه باشد برتر از PES 2016 خواهد بود؟

 

همچنین گفتی است گمانه زنی هایی برای تاریخ انتشار PES 2017  بین ۱۳ تا ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۶ مطرح شده است که البته باید منتظر انتشار تاریخ رسمی از سوی کونامی باشیم.

 

منتظر یپشنهادات  ونظرات شما هستیم.

 

بروزرسانی :ضمن تشکر از همه عزیزانی که دیدگاه های خود را ارسال کرده اند،تعداد ۸۱ نظردیدگاه(نظر و نقد)ترجمه و برای کونامی ارسال شده است.طبق پاسخ رسمی و گفته شرکت کونامی این نظرات بررسی خواهد شد.دیدگاه هایی که زین پس ارسال گردد صرفا جهت خواندن مخاطبین ثبت می گردد.

 

 

 عکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
کسری مومن زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ